Tüketici Hakları Derneği Genel Başkanı Ergün Kılıç, "Havale-EFT yoluyla para gönderirken, açıklama kısmına alıcının kim olduğu ve işlemin ne için yapıldığına ilişkin detaylı bilgi yazılmalı. Bankacılık işlemleri sırasında doğru yazılmayan bilgiler tüketicilerin başını ağrıtabilir" dedi.
Havale ve EFT'nin, ödemelerin yapıldığının kanıtı olduğuna dikkat çeken Kılıç, "Açıklama kısmına önem verilmezse, herhangi bir uyuşmazlık ve konunun yargıya taşınması durumunda tüketiciler sorun yaşayabilir" diye konuştu. Bir diğer sorunun da ek hesaplarla ilgili olduğunu vurgulayan Kılıç, "Bankalar, ek hesap limiti artışı için sigorta gibi ek ürünleri zorunlu kılamaz" dedi.