Citroen pazar payını büyütüyor

Citroen Türkiye, 2019'da daralan toplam otomotiv pazarına rağmen satışlarını bir önceki sene ile aynı seviyede tutarak pazar payını yüzde 2.5'e yükseltti ve markalar sıralamasında 2 basamak yükseldi. Mart 2019'da Groupe PSA Türkiye bünyesine geçen Citroen, grubun sinerjisi ile birlikte büyüme trendine girdi ve Mart-Aralık 2019 döneminde yüzde 18 daralan Türkiye toplam pazarında satışlarını yüzde 11 artırdı.

takvim.com.tr takvim.com.tr
Kaynak GAZETE
Giriş Tarihi :18 Ocak 2020
Citroen pazar payını büyütüyor

İÇİNDEKİLER

Citroen Türkiye, 2019'da daralan toplam otomotiv pazarına rağmen satışlarını bir önceki sene ile aynı seviyede tutarak pazar payını yüzde 2.5'e yükseltti ve markalar sıralamasında 2 basamak yükseldi. Mart 2019'da Groupe PSA Türkiye bünyesine geçen Citroen, grubun sinerjisi ile birlikte büyüme trendine girdi ve Mart-Aralık 2019 döneminde yüzde 18 daralan Türkiye toplam pazarında satışlarını yüzde 11 artırdı.

AZİZE ÇAVUŞ