Kamuya ambulans sürücüsü, ATT ve personel alımı başvuru şartları nedir? İşte İŞKUR - İSPER iş ilanları başvurusu

İŞKUR iş ilanları başvurusu: İŞKUR'da yeni ilan yayımlandı. Yayımlanan ilanda KPSS şartı olmadan kamuya ambulans sürücüsü, sağlık personeli, personel ve ATT alımı yapılacağına yer verildi. İŞKUR 'da yayımlanan personel alımı ilanları haberimizde. İŞKUR kurum dışı kamu işçisi alımı ilanları kısmından yayımlanan duyuruda 60 ambulans sürücüsü, 8 ilk ve acil yardım teknikeri, 5 Acil Tıp Teknisyeni (ATT) ve 12 engelli sağlık personeli alımı yapılacağına yer verildi. Çeşitli branşlarda görevlendirilmek üzere her sektöre uygun olarak İŞKUR sisteminde iş ilanı yayınlanır. İŞKUR'un resmi web sitesinde düzenli aralıklarla yayınlanan ilanları, sistemde aktif kaydı bulunan her vatandaş görüntüleyebilir.

takvim.com.tr takvim.com.tr
Giriş Tarihi :31 Mart 2020 , 09:25 Güncelleme Tarihi :31 Mart 2020 , 09:25
Kamuya ambulans sürücüsü, ATT ve personel alımı başvuru şartları nedir? İşte İŞKUR - İSPER iş ilanları başvurusu

İÇİNDEKİLER

Türkiye İş Kurumu resmi internet adresi üzerinden art arda duyurular yayımlandı. Yayımlanan duyurularda İstanbul Eyüpsultan Belediyesi bünyesinde hizmet vermekte olan İSPER tarafından yayımlanan duyuruda KPSS şartı olmadan ambulans şoförü, Acil Tıp Teknisyeni, İlk ve Acil Yardım Teknikeri alımı yapılacağına yer verildi. Başvurular 31 Mart 2020 tarihine kadar yukarıdaki ilan metinlerinde belirtilen adrese yapılacak. Başvuru yapan adaylara mail yolu ile mülakat yer ve tarihi bilgisi verilecek. İŞKUR kayıt sonrasında açılan ekranda iş ilanlarına bakabilmek için ilk adımda iş arayan ya da iş veren olma durumunun belirtilmesi gerekir.

BAŞVURU NASIL YAPILACAK?

Başvurular 31 Mart 2020 tarihine kadar yukarıdaki ilan metinlerinde belirtilen adrese yapılacak. Başvuru yapan adaylara mail yolu ile mülakat yer ve tarihi bilgisi verilecek.

İLAN METİNLERİ

İSPER tarafından İşkur üzerinden yayımlanan ilanların metinleri şu şekilde:

İŞKUR Kayıt Süresi Ne Kadar Geçerlidir? Vatandaşların Kayıt Yenilemesi Gerekir Mi?

Kayıtların aktif olarak işlemde kalma süresi, son işlem tarihinden itibaren on iki aydır. Kayıtları işlemden kaldırılan iş arayanlar internet üzerinden Kurum portalına giriş yaparak "İş Arama/Kayıt Durumu" menüsünden kaydını aktif duruma getirebilirler veya İŞKUR İl Müdürlüğüne/Hizmet Merkezine şahsen, telefon, faks, e-mail vb. iletişim araçlarıyla müracaat etmeleri halinde kayıtları yetkili Kurum personelince müracaat tarihinden itibaren aktif duruma getirilir. Aktif olarak işlemde kalma süresi içinde işlem görmeyen veya diğer nedenlerle pasif duruma alınan kayıtlar, iş arayan tarafından güncelleninceye kadar aktif olarak değerlendirilmeyecektir.

İŞKUR İş İlanlarına Nasıl Bakılır?

Çeşitli branşlarda görevlendirilmek üzere her sektöre uygun olarak İŞKUR sisteminde iş ilanı yayınlanır. İŞKUR'un resmi web sitesinde düzenli aralıklarla yayınlanan ilanları, sistemde aktif kaydı bulunan her vatandaş görüntüleyebilir.

Açılan ekranda iş ilanlarına bakabilmek için ilk adımda iş arayan ya da iş veren olma durumunun belirtilmesi gerekir. Sonrasında aranılan özel bir pozisyon, nitelik, meslek, beceri veya firma adı varsa o yazılmalıdır. Eğer genel geçer bütün ilanları görüntülemek istiyorsanız; bu kısmı boş bırakabilirsiniz. Sonrasında aynı sayfa üzerindeki çalışma yeri, ülke, il, ilçe, ilan no, ilan tarihi, meslek, öğrenim durumu, iş yeri türü, engel durumu, vardiya seçenekleri, iş yeri ünvanı gibi bilgiler girilerek "ara" sekmesine basmalısınız. Herhangi özel aradığınız bir ilan, iş yeri yoksa; ilan no, ilan tarihi ve iş yeri ünvanı sekmelerini boş bırakabilirsiniz.