Pandemi süreciyle birlikte tüketicinin e-ticaret algısında başlayan değişim, indirimlerin birbirini kovaladığı "Efsane Cuma" kampanyalarında da gözlendi. On binlerce e-Ticaret sitesinin ödeme altyapı sağlayıcısı iyzico'nun analizlerine göre Türkiye, "Efsane Cuma" kampanyalarında yapılan alışverişlerle birinci oldu. Verilere göre Türkiye'de işlem hacmi, önceki yıla göre yüzde 103, işlem adedi de yüzde 57 arttı. Ortalama sepet tutarı 211 TL'den 273 TL'ye yükseldi. Ülkemiz bu rakamlarla bütün ülkeler arasında dakika başına yapılan işlem sayısı ile birinci sırayı aldı. İkinci Romanya, üçüncü Polonya oldu. Türkiye Gazetesi'nin haberine göre indirim sezonunun toplam harcama tutarı da 30 milyar TL'yi aştı.