Çakma solcu fondaşlar birbirine girdi: Yılmaz Özdil'den Ruşen Çakır'a olay sözler!

Çakma solcuların mahallesinde kavga çıktı. Sözcü yazarı Yılmaz Özdil, Medyascope'un ABD merkezli Chrest Vakfı'ndan 2016-2020 yılları arasında 477 bin dolar hibe aldığının ortaya çıkması üzerine başlayan tartışmaya katılarak Ruşen Çakır'ı "Gazeteci kılıklı çantacı" olarak tanımladı. Sosyal medyadan gelen tepkiler sonrası herkese mavi boncuk dağıtan Özdil, "Ben Ruşen hakkında böyle bir şey söylemedim" diyerek adeta yan çizdi.

Sözcü yazarı Yılmaz Özdil, bir canlı yayın programında Afgan ve Suriyeli sığınmacıların Türkiye'ye gelmesine yönelik itirazlara karşı yayınlar yapan Ruşen Çakır ve sahibi olduğu Medyascope internet sitesini hedef aldı.

"GAZETECİ KILIKLI ÇANTACI"
Medyascope'un ABD merkezli Chrest Vakfı'ndan 2016-2020 yılları arasında 477 bin dolar hibe aldığının ortaya çıkması üzerine başlayan tartışmaya katılan Özdil, Ruşen Çakır'ı "Gazeteci kılıklı çantacı" olarak tanımladı.

SOYTARI BENZETMESİ
Özdil, "Daha önce Balyoz, Ergenekon davaları, anayasa referandumlarında da gördük. Sömürge solcuları var bu ülkede. Son dönemde gördük, yabancı fonlardan para alan gazeteci kılıklı çantacılar var. Kara paracıların otellerinde kalan, kokain baronlarının soytarısı olmuş gazeteciler var." dedi.


SOSYAL MEDYADA TT OLDU
Yılmaz Özdil, fondaş Ruşen Çakır'la ilgili sözlerinin ardından Twitter'da "trend topic" oldu. İşte sosyal medyada yer alan bazı yorumlar:

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.