3- ÖSYM tarafından 2020 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavı (B) Grubundan;
lisans mezunları için KPSSP(3), ön lisans mezunları için KPSSP(93) ve lise mezunları için
KPSSP(94) puan türünden en az 60(altmış) ve üzerinde KPSS puanı almış olmak kaydıyla
başvuruda bulunanlardan, KPSS puan türü ve tercih edilen pozisyon unvanı esas alınmak
suretiyle yapılacak olan puan sıralamasına göre ilan edilen pozisyon sayısının 5 katı adayın
içerisinde bulunmak,
4- Adaylar ancak bir pozisyon unvanı sınavına başvurabilecektir. Bu başvuru sadece bir
ile veya Bakanlığa yapılacaktır. Birden fazla pozisyon unvanına veya birden fazla ile ya da il
ile birlikte Bakanlığa yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
5-Kamu kurum ve kuruluşlarında "4/B sözleşmeli personel pozisyonlarında" tam
zamanlı olarak görev yapmakta iken sözleşmesi feshedilen adayların başvuru tarihi itibarıyla
bir yıllık bekleme süresini tamamlamış olmaları gerekmektedir. (Sözleşmeli Personel
Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar'ın Ek-1 inci maddesinin dördüncü fıkrasının (a), (b) ve (c)
bentlerine göre sözleşmesini tek taraflı fesheden adaylar hariç olmak üzere)
ÇAĞRI KARŞILAMA PERSONELİ NEDİR, İŞ YAPAR?
Sizleri arayan ve ya sizlerin aradığı müşterilerin sorularını yanıtlamak onlarla iletişim kurmak sorunlarını çözmek Çağrı karşılama personeli görev tanımıdır, ve detayları şöyle;
Çağrı merkezi elemanı, verilen hizmetler ya da satın alınması sağlanan ürünlerle ilgili sorun yaşayan ya da bu konu hakkında soruları olan müşterilere destek sunan kişilere verilen mesleki unvandır. Müşteri hizmetlerinin en kritik elemanı olarak bilinir.
ÇAĞRI KARŞILAMA PERSONELİ NE İŞ YAPAR, GÖREVLERİ NELERDİR?
Çağrı Merkezi Elemanının görev tanımı şöyledir:
* Bağlantı yapılan kişiyle, telefon kayıtları saklama hususuna göre iletişim kurmak,
* Müşteri şikâyetlerini iyi bir dinleyici olarak dinlemek,
* Sorun yaşayan kişilere çözüm önerileri sunmak,
* Yetkilerini ve bilgilerini aşan herhangi bir durum meydana gelirse bu durumu ilgili departmana yönlendirmek,
* İşletme ve müşteri arasında iyi bir iletişim köprüsü kurmak,
* Saygı ve kurallar çerçevesinde problemlere çözüm bulmak,
* Kısa ve net bilgilendirmeler sayesinde firmaya müşteri kazandırmak,
* Kampanyaları müşterilere aktararak satış yapmak,
* Inbound aramaları ile gelen müşterilere firmanın hizmet ve ürünleri hakkında detaylı bilgi vermek.