Öte yandan vatandaşın ucuz gıda tüketmesi ve fiyat artışının önüne geçilmesi için denetim başta olmak alınan tedbirlere bir yenisi daha eklendi. Ticaret Bakanlığı'nca fahiş fiyat artışı denetimlerinde asgari savunma süresi 10 günden 7 güne düşürüldü.
TAKVİM MARKETLERİN TUZAKLARINA DİKKAT ÇEKTİ
Bakanlıklar da fahiş fiyat artışına karşı harekete geçmişken Takvim Gazetesi büyük marketlerin alışveriş tuzaklarına karşı vatandaşın dikkat etmesi gerekenleri "Bu haberi okumadan markete girmeyin çıkarken üzülmeyin" başlığıyla haberleştirdi.
Takvim Gazetesi hazırladığı haberin ardından belli odaklar tarafından organize bir şekilde hedef alındı.
PEKİ YA SÖZCÜ, CNBC, HUFFINGTON POST HABERLERİ NE OLACAK?
Daha önce Sözcü, Habertürk, Hürriyet, Yeniçağ, Onedio, Amerikan CNBC, Huffington Post (HuffPost) gibi kuruluşların da bu tarz haberler yaptığı görüldü.
Sözcü gazetesinin "Market alışverişi yaparken bunlara dikkat! Marketlerin fazla alışveriş yaptırmak için kullandığı taktikler" başlığıyla yayınladığı haber, marketlerin tuzaklarını madde madde gözler önüne sergilerken, Takvim Gazetesi'ni linç eden çevreler Sözcü'ye hiç tepki göstermemişlerdi.
İşte o haberler:
Sözcü'nün haberi